Odziv na odgovor ministra za izobraževanje, znanost in šport na javno pismo

dr. Igor Papič Ministrstvo za izobraževanje, znanost in športMasarykova cesta 161000 Ljubljana  V Ljubljani, 8. 7. 2022 Renata Filipič renata.filipic@guest.arnes.si Iniciativa združenih pedagogov in staršev SlovenijeGlas učitelja Prvi odziv na odgovor ministra za izobraževanje, znanost in šport na javno pismo ob koncu šolskega leta Spoštovani gospod minister, dr. Igor Papič! Veseli nas, da ste naše javno pismo obravnavali[…]

Javno pismo ministru za izobraževanje, znanost in šport, dr. Igorju Papiču

Ministrstvo za izobraževanje, znanost in športdr. Igor Papič, ministerMasarykova cesta 161000 Ljubljana V Ljubljani, 24. junij 2022 Javno pismo ministru za izobraževanje, znanost in šport, dr. Igorju Papiču, ob zaključku šolskega leta 2021/22  Dragi gospod minister! Ob nastopu na funkcijo ministra izjemno pomembnega resorja, ki vključuje izobraževanje, znanost in šport, se obračamo na vas s[…]

(DNEVNIK) Tanja Radujković: Hej, poglejte nas, Slovenci smo v Estoniji!

26.03.2022, 10.17 Učiteljica, taksi mama dvema fantoma, žena, ljubiteljica odbojke, nogometa in prostega časa. Nekajkrat na leto mi je ta celo omogočen. / PETEK, 18. MAREC Ura me zbudi ob šestih. Petek je, jeeeej! “Mamaaaaa, lačen sem!” me iz jutranjega veselja ob koncu tedna na realna tla spravi mlajši sin. “Kaj boš jedel?” “Ne vem.”[…]

Otroci sledijo srcu

Kmalu bo dve leti. Spominjam se začetkov in tistega petka, 13. marca, ko so oznanili, da je tudi Slovenija v primežu smrtonosne bolezni (saj poznamo statistiko kajne?). Sledilo je zaprtje šol, delo na daljavo, zapiranje na občine, vsakodnevno poročanje o okuženih, o smrtih … spomnim se, da smo se sredi aprila 2020 z družino odpravili[…]

Manjše zlo

Nahajamo se v situaciji, ko se mnogokrat sprašujemo, kaj je manjše zlo: neupoštevanje odlokov in tveganje, da bodo morali otroci na šolanje od doma, ali iti preko lastnih prepričanj in vrednot ter zavoljo šolanja v šoli sprejeti nesprejemljivo? Enoznačnega odgovora na to vprašanje ni, ker nobena izmed možnosti ni optimalna, še huje, nobena od možnosti[…]

Vprašanja, ki se jih učitelji izogibajo

»Dvakrat ali celo trikrat precepljen pedagoški kader je na robu izgorelosti, ker poleg rednega dela in dodatnega dela na daljavo za razrede v karanteni ali za učence, ki so doma zato, ker se starši ne strinjajo s samotestiranjem, opravi še nadomeščanje vseh necepljenih kolegov, ki pristanejo – čeprav zdravi – v karanteni. Ali pa zbolijo.[…]

Pozabljeni otrok v moji učilnici

Razgreta čustva so danes zlati standard. Žaljivke, povišan kortizol in izstopljene vratne žile pa normalen odziv, kadar mnenje naleti na proti-mnenje. Deset let. Za nekatere kratka, za druge dolga doba. Menim,da so nabrane izkušnje in vtisi v učilnici zadostne, da ponudim mnenje. V času pop-znanosti in religiozne stroko-ideologije zelo drzna poteza. Obljubim, da se ob[…]

Drage mame in dragi očetje!

Še nikoli, kar pomnim, vaši otroci in mladostniki niso bili postavljeni pred takšne preizkušnje in zlorabe, kot so jim danes. Kot učiteljica vsakodnevno opažam vse več stisk otrok in mladostnikov, ki so posledica že tretje šolsko leto prisotnih protikovidnih ukrepov. Z njihovimi težavami se ne srečujem samo jaz, temveč tudi številni moji kolegi na vseh[…]

Draga stanovska kolegica, dragi stanovski kolega!

Ali kot pedagoška delavka ali delavec ne glede na vzgojno izobraževalno raven opaziš vse več stisk otrok in mladostnikov, ki so posledica že tretje šolsko leto prisotnih protikovidnih ukrepov? Ukrepov, ki nenamerno ali namerno delujejo proti naravnemu in socialnemu razvoju mladih, od predšolskih otrok in osnovnošolcev do dijakov in študentov, do ukrepov, ki jim poleg[…]